Startseite

Die Mitglieder des PDS-Clan

Werdet PDS-Clan-Mitglied!

Downloads (Maps, Logos etc.)

Bilder

Electronic Sports League


11.1.2017 11:01:14MTA im Mai ist geb00cht !Goliath


MTA 110 CS GO: Freitag den 05.05.2017 bis Sonntag den 07.05.2017

Rest im Forum !

gg

1 Kommentar

2.1.2017 13:43:31Frohes Neues 2017, ihr Blimsomaten!Fatzo


Ob´s dann froh und neu war, sehen wir dann in 363 Tagen!
0 Kommentare

24.12.2016 13:35:32Merry fuckin ChristmessFatzo
Erst einmal besinnliche Musik!

Wunderschön!

An alle Blimsen auf dieser Welt:
Ich wünsche Euch besinnliche Festtage, rutscht ordentlich rein ins neue Jahr und denkt immer an eines: Raus aus'm Feuer, rhain in die Leichen!

Oder so ähnlich. Achja, Glückwunsch natürlich an JesuZ, Halleluja!
0 Kommentare

22.11.2016 12:58:33Wachet auf Ihr Blimsen !Goliath


Ab ins Forum und denkt dran: Vorm Rechner kriegt man sogar die schlechtesten von Muttis Plätzchen runter !
1 Kommentar

4.7.2015 15:30:49BY FIRE BE PURGED!Sublime
3 Kommentare

29.12.2013 4:23:59neues vom PDS ClanGoliath
Hallo ihr Naps!

wie ihr seht ist unsere Orgamade Fatzo seit Dez 2012 nicht mehr in die Puschen gekommen. Ergo => keine News, keine Geburtstagsgrüße, kein Ho!Ho!Ho! 2013 und auch sonst kein Mumpitz!

Nun zum wirklich wichtigen....
Momentan sehr IN ist de_cbble, im Fachjargon auch "zibaibl" genannt, welches auf CS GO portiert wurde und eigentlich einstudiert werden sollte. Dann könnte wenigstens ab und an wieder an vergangene Tage angeknüpft werden.

Die Realität sieht momentan leider eher so aus

Für die Horde !

Vereinzelt wird auch von dunklen, bösen Mächten aus der Diablo Welt berichtet. So richtig hat sich aber noch niemand getraut diesem "prime evilz" auf den Grund zu gehen .

Ansonsten sind die Planungen für die MTA85 oder 86 gerade angelaufen. Es wird zwar ein Kraftakt einzelner nötig sein, aber ich bin zuversichtlich dass uns 2014 eine RU(H)Mreiche MTA bevorsteht !

In diesem Sinne allen PDS Blimsen einen guten Rutsch und ein kellerreiches 2014.
6 Kommentare

20.9.2012 3:53:10Black Mesa Source releasedMechanimaL

Nach 8 langen Jahren der Entwicklung wurde vor ein paar Tagen die minutiös nachgebaute Black Mesa (Half-Life 1) Source Version veröffentlicht. Erste Kritiken lesen sich sehr gut und ich schätze, bei jedem der Half-Life 1 mal gespielt hat, könnte ein wenig nostalgische Stimmung einkehren :)



Der Download umfasst 3GB und geht schnell über Torrent oder einen der vielen Web-Mirrors, wie z. B. hier oder hier.

http://release.blackmesasource.com
3 Kommentare

26.12.2011 17:09:18Frohe Feiertage! Nachträglich alles Gute!Fatzo
Weil ich zu faul bin gibt´s jetz einfach eine News für alles!

PDS|Krazz hatte am 19.12. Geburtstag und ist stolze 33 Jahre alt geworden. Hoch sollst du leben! Außerdem konnte er das Comeback des Jahres feiern, indem er hinterrücks das Age of Empires Spiel entscheidend beeinflusste!
Starke Performance auf der MTA!

Desweiteren wünsche ich euch und euren Familien einen guten Rutsch ins neue Jahr und hoffe, ihr hattet angenehme Feiertage!

10 Kommentare

22.12.2011 18:17:32CS:S UpdateMechanimaL
CS:S wird weiterhin aktualisiert. Unter anderem werden Probleme beim Wechseln zu Windows und zurück behoben und außerdem wird weniger RAM verbraucht und die Ladezeiten sollten sich auch verbessern bzw. die Performance auf alten Rechnern..

... mehr
1 Kommentar

17.9.2011 16:34:02CSS Update 15.09.2011 - changelogGoliath
Counter-Strike: Source Update Released

Product Update - Valve 15 Sep 2011

Updates to Counter-Strike: Source have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Cumulative weapon updates
• All weapons now have a new accuracy model which fixes many bugs and provides more intuitive weapon behavior
• Weapons now have separate accuracy penalties for jumping, landing, and standing on ladders
All weapons are now more accurate while crouching
• Accuracy penalties for movement no longer have a discrete threshold, but scale between crouch move and run speed
All rifles are less accurate while running
• Fixed bug that caused the glock to fire burst rounds on three consecutive tick frames. It now fires burst rounds with a 0.05 cycle time
• Fixed a bug that cause the famas to fire burst rounds on uneven intervals (0.1 and 0.05). It now fires burst rounds with a fixed interval of 0.075.
• Fixed bug for the bolt action sniper rifles that caused their zoom state to incorrectly toggle when holding down fire.
• Fixed bug that would cause the suppressor state on the USP and M4A1 to not be accounted for correctly when the weapons were dropped with the suppressor attached and then picked up.
• Fixed fast suppressor switch exploit
• Decreased range of shotguns, while slightly increasing damage
• Slightly increased damage of m249
Sniper rifles now zoom faster
• AWP fire animation changed to match 1.5 second cycle time
• Fixed burst fire prediction of FAMAS
• Fixed animation issue with elite dry fire
• Fixed timing of sounds on Glock burst fire
• Weapon spread patterns are no longer square
Dynamic crosshair now uses actual weapon accuracy, rather than a separate simulation
• Increased run speed for Galil and FAMAS
Increased FAMAS accuracy and reduced spread for burst mode
Increased accuracy of silenced USP
• Increased accuracy of zoomed sg552
• Cycle time for dual elites increased to .12 second
• Fixed firing of "stale" burst mode bullets on glock and famas
• Fixed reload animation issue with shotguns under high latency
• Fixed bug which allowed a CT to defuse the bomb in the same frame that it exploded
• Pistols no longer continuously spam weapon_fire event when the +attack key is pressed. This has the side effect of no longer allowing the glock to continuously auto-fire in burst mode).
• Weapons no longer continuous cycle the weapon_reload event when the reload key is pressed
• Weapons no longer continuously cycle the empty fire event (and click) when out of ammo and the attack button is held

Other bug fixes
• Re-enabled the ability for max grenades to be set from server convars
• Allow observing other players when mp_fadetoblack is enabled and mp_forcecamera is something other than OBS_ALLOW_NONE
• Scoreboard is now more robust with user modified layout changes
Added defuser icons to CTs on the scoreboard; these are analagous to the bomb icons for Ts, in that they only are visible for team members and spectators.
• Defuser, bomb, and VIP icons are now colored by team color convar.
Bomb/defuser icons are no longer shown for members of the opposing team when you are not allowed to spectate them.
• Updated player max speed cap so that it no longer limits players to 240 movement speed
• Allow player max speed to be changed by mods
• Killing friendly players no longer increments the player stat for kills with enemy weapons
• Round no longer ends when timer runs out and mp_ignore_round_win_conditions is set
• Players no longer get weapon donation credit for buying, dropping, and picking up the same weapon
• Fixed crash related to planting C4
• Fixed positioning of hud_targetid; it now is correctly visible in wide screen aspect ratios and when spectating.
Updated the multiplayer options UI so that it offers more options for configuring the crosshair.
• When dynamic crosshair is disabled, the crosshair is now completely static.
• Fixed a couple of issues with the view offset when dead was fighting with the observer code.
• Fixed a bug where the client would have a ragdoll entity in CS, but wouldn't have actually created a ragdoll which would give a one frame glitch in the death camera position setup.
• Fixed an exploit where users could disable flashbang audio effects using alias commands.
• Marked the "mat_diffuse" convar as a cheat to protect against exploits.
• Fixed issue with buying multiple grenades when ammo_*_max were set to other than the defaults.
7 Kommentare





Forum

Gästebuch

Links zu anderen Clans

unsere Sever

alle unsere Wars

Online:

1 Gast

Heute:15
Gestern:44
Gesamt:980814
 User:  Passwort: